Čo je to SEAT CONNECT
Čo je to SEAT CONNECT
SEAT CONNECT

Buďte odvážny, buďte v obraze

Všetko je pripojené na internet. Váš SEAT. Váš svet. So službami SEAT CONNECT máte všetko poruke. Presne tak, ako to má byť.

Všetko, čo potrebujete

Bezproblémová synchronizácia

Prostredníctvom aplikácie SEAT CONNECT, portálu  MySEAT-Portal alebo vášho infotainment systému. Spravujte všetko na jednom mieste. Od bezpečnostných funkcií cez vzdialený prístup až po online infotainment systém. Urobte si život jednoduchším.

Aplikácia SEAT CONNECT

Bezpečnosť & asistenčné systémy*

Vždy online. Vždy bezpečne

Byť úplne pripojený na internet, znamená byť úplne pokojný. Kdekoľvek ste.

  • Núdzové volanie automaticky upozorní tiesňovú službu, ak systém zaregistruje nehodu.

  • Núdzová linka v prípade poruchy kontaktuje naše call centrum, ak potrebujete pomoc.

  • Vyriešte všetky otázky tým, že kliknete na tlačidlo zákazníckej služby.

  • V prípade, že chcete naplánovať servisnú kontrolu u svojho predajcu, využite služby plánovanie termínu.

     

Vzdialený prístup

Zo sedadla vodiča. Vždy a všade

Čokoľvek chcete ovládať, môžete to urobiť jednoducho pomocou vášho smartfónu.

  • Zamknite a odomknite vaše vozidlo.*

  • Skontrolujte stav svetiel, dverí a vetrania.

  • Použite polohu zaparkovaného vozidla, aby ste zistili, kde vozidlo stojí.

  • Dostaňte upozornenie, ak by bol zistený pokus o odcudzenie vozidla.*

     

Online-Infotainment*

Svet je cieľ

S jednoduchým prístupom a nepretržitým pripojením ku všetkému, čo by ste na cestách mohli prostredníctvom infotainment systému vozidla potrebovať.

  • Online dopravné informácie a aktualizácie dopravnej situácie v reálnom čase.

  • Vyhľadanie parkovacích miest a čerpacích staníc vo vašom okolí.

  • Online prepočítanie trasy.

  • Hlasové ovládanie prirodzenou rečou pre aktivovanie navigácie, rádia a médií.

SEAT CONNECT

Ako sa zaregistrovať

Chceli by ste byť v spojení, aj keď nesedíte v aute? SEAT CONNECT poskytuje množstvo online funkcií na vzdialenú správu a prehľad o vašom vozidle prostredníctvom počítača alebo smartfónu. Prvým krokom k využívaniu služby je úspešná registrácia na portáli SEAT CONNNECT.

SEAT Connect

Objavte možnosti jednotlivých funkcií služby SEAT Connect.

Pozrite si videá, kde sú názorne vysvetlené jednotlivé funkcie služby SEAT Connect.

Viac informácií o SEAT CONNECT

Často kladené otázky

1. Čo je to VIN a kde ho nájdem na svojom vozidle?

VIN (identifikačné číslo vozidla alebo číslo podvozku) je jedinečný 17-miestny identifikačný kód vášho vozidla SEAT. Číslo podvozka nájdete vo vašich registračných dokladoch alebo v pravom dolnom rohu čelného skla. Potrebujete ho na registráciu vášho vozidla a nastavenie profilu SEAT CONNECT.

2. Čo je S-PIN?

S-PIN je štvormiestny kód, ktorý bol vytvorený pre vaše SEAT ID pri registrácii. Potrebovať ho budete na zamykanie a odomykanie na diaľku, ako ja na ovládanie klimatizácie na diaľku.

3. Ako môžem potvrdiť môj účet, aby som mohol zaregistrovať svoj automobil?

Hneď ako si vytvoríte vaše SEAT ID, dostanete e-mail so žiadosťou o potvrdenie vášho účtu. Môže trvať niekoľko minút, kým sa potvrdzovací e-mail dostane do vašej doručenej pošty (nezabudnite skontrolovať aj priečinok spam). Otvorte e-mail a kliknutím na odkaz v e-maile potvrdíte svoj účet. Automaticky budete presmerovaní na portál  MySEAT, kde sa môžete prihlásiť prostredníctvom vášho SEAT ID. Potom, ako sa prihlásite, musíte ešte zaregistrovať vaše vozidlo a prepojiť ho s vašim užívateľským účtom, aby ste mohli využívať celú paletu online služieb SEAT CONNECT.

V prípade, že vám neprišiel potvrdzovací e-mail, kontaktujte priamo zákaznícky servis SEAT. Urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vám pomohli.

4. Ako pridám vozidlo do môjho účtu?

Aby ste mohli používať služby SEAT CONNECT, musíte k vášmu užívateľskému účtu priradiť vozidlo. Prihláste sa na portál  MySEAT a zadajte VIN číslo vášho vozidla. Dostanete 8-miestny registračný kód (známy ako párovací kód), ktorý musíte zadať do navigačného systému vášho vozidla, aby sa registrácia dokončila (Nastavenia -> Služby online -> Registrovať).

5. Čo môžem urobiť, ak mám problémy so službami SEAT CONNECT?

Najskôr sa uistite, či boli správne vykonané nasledujúce kroky resp. sú k dispozícii:

  • Dobré internetové alebo dátové pripojenie

  • Správne VIN číslo vášho vozidla

  • Model vozidla, ktorý je kompatibilný s požadovanými službami

  • Platná licencia pre používanie služieb (ak je k dispozícii)

Ak žiadny z vyššie uvedených bodov nevyriešil problém, kontaktujte vášho partnera SEAT.

6. Ktoré funkcie môžem používať, ak som ešte úplne neaktivoval služby SEAT CONNECT?

Ak ešte nie ste zaregistrovaný a služby SEAT CONNECT nie sú úplne aktivované, môžete využívať iba služby predpísané zákonom (verejné núdzové volanie).

7. Čo sa stane s osobnými údajmi, ktoré som uviedol pri registrácii SEAT CONNECT?

SEAT vedie databázu všetkých osobných údajov poskytovaných zákazníkmi ako aj ďalších informácií, ktoré sú potrebné na poskytnutie služieb SEAT CONNECT, napr. údaje o vozidle a geolokácia. Všetky údaje vyplývajúce z používania služieb SEAT CONNECT patria zákazníkovi. Využitie údajov závisí teda od výslovného súhlasu zákazníka.

Akékoľvek využívanie údajov prebieha v súlade so všeobecným nariadením EU o ochrane osobných údajov (GDPR). Ďalšie informácie nájdete v smerniciach ochrany osobných údajov SEAT CONNECT.

Zoberte, prosím, na vedomie, že všetky údaje budú použité len spoločnosťou SEAT a jej distribučnými a servisnými partnermi. Z komerčných dôvodov nebudú údaje poskytované tretím stranám a vo väčšine prípadov sú používané anonymne (neanonýmne údaje sa použijú iba v prípade potreby). V takýchto prípadoch spracováva spoločnosť SEAT údaje v súlade s prísnymi bezpečnostnými smernicami.

8. Akú výbavu potrebuje moje vozidlo, aby som mohol využívať služby SEAT CONNECT?

SEAT CONNECT je dostupný pre nasledujúce modely:

  • SEAT Leon rok výroby od 05/2020

  • SEAT Arona, Ateca, Ibiza a Tarraco rok výroby od 09/2020

9. Ktoré krajiny majú prístup k službám SEAT CONNECT?

Služby SEAT CONNECT sú dostupné v Rakúsku, Nemecku, Belgicku, Českej republike, Dánsku, Fínsku, Nórsku, Švédsku, Francúzsku, Veľkej Británii, Írsku, Švajčiarsku, Taliansku, Španielsku, Portugalsku, Poľsku, Maďarsku, Grécku, na Cypre a v Holandsku, Luxembursku, Bulharsku, Rumunsku, Chorvátsku, Slovinsku, na Malte, na Slovensku, v Andorre, Estónsku, Lotyšsku, Litve, Srbsku, Albánsku, Macedónsku, Bosne a Hercegovine, na Ukrajine, v Čiernej Hore a na Gibraltári.

Najnovšie informácie o dostupnosti vo vašej krajine nájdete na portáli  MySEAT.

10. Ako dlho platí moje predplatné pre služby SEAT CONNECT?

Bezplatná skúšobná doba sa môže líšiť v závislosti od krajiny a výbavy, vždy však trvá minimálne 12 mesiacov. Doba trvania služby je spojená s vašim vozidlom a je zobrazená vo vašom užívateľskom účte. Po uplynutí bezplatnej skúšobnej doby si musíte službu predĺžiť, aby ste ju mohli ďalej využívať.

Podrobnosti o dostupnom predplatnom a cenách predplatného služieb SEAT CONNECT nájdete tu:

  • SEAT CONNECT pre rádio (zabezpečenie, asistencia a vzdialený prístup). 1-ročné predplatné: 50 EUR alebo 2-ročné predplatné: 85 EUR
  • SEAT CONNECT pre navigáciu (zabezpečenie a asistencia, vzdialený prístup, online infotainment systém a aplikácia pre infotainment*). 1-ročné predplatné: 135 € alebo 2-ročné predplatné: 225 €
11. Čo znamená aktivácia v automobile?

Prostredníctvom aktivácie v automobile môžete zaregistrovať vaše vozidlo (keď ste vo vozidle) a prepojiť ho s vašim SEAT ID, aby ste mohli používať služby SEAT CONNECT.

Asistent registrácie vás prevedie jednoduchým procesom, aby ste si mohli vytvoriť váš účet SEAT ID vo vašom vozidle, prihlásiť sa, zaregistrovať vaše vozidlo a prepojiť ho s vašim účtom. Počas procesu registrácie si môžete pozrieť všetky potrebné právne informácie (všeobecne platné podmienky, smernicu o ochrane osobných údajov) a prijať podmienky zmluvy SEAT CONNECT.

12. Moje vozidlo neprijíma môj registračný kód. Čo mám robiť?

Najskôr sa uistite, či má vaše vozidlo SEAT aktívne pripojenie na internet a či nevypršala platnosť registračného kódu, ktorý ste použili (registračný kód je platný 1 rok).

Ak sa tým problém nevyrieši, odstráňte vozidlo z vašej "Garáže" v aplikácii na portáli  MySEAT a vozidlo znova pridajte. Pre vaše vozidlo dostanete nový registračný kód.

13. Ako môžem povoliť alebo zakázať súkromný režim?

Prostredníctvom manažmentu služieb a riadiaceho centra v infotainment systéme môžete voliť rôzne nastavenia súkromného režimu a prepínať medzi nimi.

14. Ukradli mi smartfón. Môžem zablokovať službu, aby som zabránil zneužitiu?

Ak stratíte smartfón, môžete si zmeniť heslo tak, že sa na portál  MySEAT prihlásite z iného zariadenia. Nové heslo sa vyžaduje, keď používate niektorú zo služieb aplikácie SEAT CONNECT.

Pre zvýšenie bezpečnosti môžete zmeniť nastavenia aplikácie tak, aby bolo nutné opäť zadať heslo po 5, 10 alebo 15 minútach bez aktivity na účte.

15. Prečo sa nemôžem prihlásiť do aplikácie SEAT CONNECT?

Najskôr sa uistite, že vo svojom smartfóne máte nainštalovanú najnovšiu verziu aplikácie. Ak to chcete skontrolovať, navštívte Apple App Store alebo Google Play Store a nainštalujte si všetky dostupné aktualizácie aplikácie.

Ak máte stále problémy s prihlásením sa do vášho účtu SEAT CONNECT, môžete prejsť na portál  MySEAT a použiť e-mail, pomocou ktorého ste sa zaregistrovali, svoje užívateľské meno alebo telefónne číslo pre identifikáciu vášho účtu a obnovenie hesla.

Ak sa tým problém nevyrieši, kontaktujte zákaznícky servis SEAT CONNECT. Budeme sa snažiť vám pomôcť.

 

**SEAT Leon od roku výroby 05/2020. Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco od roku výroby 09/2020.