SEAT v Paríži predstavuje svoju produktovú ofenzívu 2017 a ukazuje technologicky inovatívny stánok - Novinky - O značke Seat - SEAT | SEAT

SEAT v Paríži predstavuje svoju produktovú ofenzívu 2017 a ukazuje technologicky inovatívny stánok

/ Nový crossover SUV , ktorý príde v roku 2017, sa bude volať SEAT Arona
/ SEAT dovtedy predstaví zmodernizovaný model Leon a piatu generáciu modelu Ibiza
/ SEAT odhaľuje Atecu X-Perience, ktorá ukazuje budúci potenciál modelu Ateca
/ Najvýraznejšími momentmi stánku SEAT sú interaktívny 4D amfiteáter, tlačová konferencia non-stop a tiež car-configurator, ktorý používa technológiu BitBrain
/ SEAT pripravuje ponuku najľahšej mobility s ohľadom na meniaci sa automobilový sektor

 

Paríž, 29/09/2016. -SEAT si zvolil Parížsky autosalón, aby na jeho pozadí predstavil detaily najväčšej produktovej ofenzívy vo svojej hostórii. Po predstavení modelu Ateca bude v roku 2017 nasledovať modernizovaný SEAT Leon, predstavenie piatej generácie modelu Ibiza, a ofenzíva bude pokračovať debutom v segmente crossoverov novým modelom SEAT Arona, ktorého názov bol predstavený práve dnes. Arona je názov mesta na ostrove Tenerife, ktorý je súčasťou Kanárskych ostrovov, rovnako, ako mesto v talianskom regióne Piemonte. Nový SEAT Arona bude vyvinutý aj vyrábaný v továrni SEAT Martorell v Barcelone.

Prezident značky SEAT, Luca de Meo vysvetlil, že "Leon, Ibiza a nová Arona spolu s Atecou posilnia značku SEAT po stránke komerčnej, finančnej a aj po stránke imidžu značky. Rok 2017 bude pre SEAT výnimočný."

Ateca X-Perience, nová skúsenosť v segmente SUV

Značka SEAT vystavuje v Paríži novú Atecu X-Perience, a tá spolu s Atecou budú hlavnými hviezdami stánku od dnes až do 16. októbra. Ateca X-Perience je dobrodružnejšou off-road verziou prvého SUV od značky SEAT, ktoré sa odteraz stáva tretím pilierom značky. V prvých mesiacoch po jej predstavení priniesla Ateca viac, než 21 000 objednávok, 39 miliónov webových návštev a 1,5 milióna konfigurácií na internete.

Ateca X-Perience, inšpirovaná mediteránskou kultúrou, ukazuje svoju najdobrodružnejšiu offroadovú tvár a je vývojovým cvičením, demonštrujúcim možnosti modelového radu Ateca i jeho budúceho potenciálu.

Stánok SEAT, ukážka 4D spojenia so značkou

Parížsky autosalón je ideálnym miestom pre značku SEAT, aby ukázala svoju víziu auta zosieťovaného s internetom ako kľúč k budúcej mobilite. Pre túto príležitosť bola vytvorená unikátna scéna inovatívneho konceptu, ktorý je iný než všetko ostatné, čo bolo možné doteraz vidieť na akomkoľvek autosalóne. Bola vytvorená scéna 4D, ktorá návštevníkovi umožňuje zažiť a emotívne precítiť značku, ako aj mesto Barcelonu. V súlade s rastúcou úlohou digitalizácie v stratégii spoločnosti, slúži v Paríži slogan "SEAT Always ON!" ("SEAT stále v kurze!") ako inšpirácia pre pochopenie, ako vidí SEAT svoj imidž. Stánok značky ponúka 4D amfiteáter a tlačovú konferenciu non-stop, ako aj car-configurator, využívajúci technológiu BitBrain na priblíženie a prispôsobenie SEATu Ateca emóciám a zmyslovým vnemom návštevníkov.

Vonkajší priestor stánku značky SEAT ponúka miestnosť pre novinárov, oddychovú zónu a miesto pre vzájomné stretnutia tak, aby návštevníci mohli zažiť značku SEAT. Koncept "Created in Barcelona" ("Vytvorený v Barcelone") chce ukázať v pozitívnom svetle aj mesto, zvýrazniť jeho modernosť a jeho úlohu medzinárodného etalónu pre mestský dizajn, teda hodnoty podobné ako má značka SEAT.

SEAT, pripravený dať veciam novú úroveň

V najbližších desiatich rokoch zažije automobilový sektor revolúciu v inováciách a elektrifikácii, digitalizácii a v nových službách mobility. Aby bolo možné odpovedať na tieto výzvy, SEAT vytvoril Easy Mobility Team, pracovnú skupinu, ktorá bude viesť premenu spoločnosti v troch hlavných smeroch: digitalizácia a R&D, prezentácia zákazníkovi a rozvoj siete a služieb.

"Vozidlo prepojené s digitálnym svetom ako jadro budúcej prezentácie zákazníkovi je našou víziou budúcnosti mobility. Chceme vozidlo prezentovať ako službu sprostredkujúcu digitálne obsahy" podčiarkol Luca de Meo, "Pozdvihnúť značku SEAT na úroveň najbližšej budúcnosti, to znamená nielen pracovať tvrdšie na stále lepších produktoch a službách pre zákazníka, ale aj využiť tú spomínanú revolúciu v automobilovom sektore a stať sa jedným z čelných hráčov v nových trendoch. Naším snom je, aby značka SEAT bola schopná ponúkať najľahšiu a najjednoduchšie dosiahnuteľnú mobilitu v tomto rýchlo sa meniacom prostedí."

SEAT chce byť vedúcou značkou na poli konektivity a digitalizácie. V tomto duchu sa napríklad spoločnosť SEAT stala prvou značkou vo svetovom autopriemysle, ktorá vytvorila aplikáciu kompatibilnú s CarPlay, umožňujúcu využívať aj ovládať obsah iPhonu z auta.

Ďalším predmetom záujmu značky SEAT je zvýšiť úroveň zákazníkovho zážitku pri kúpe vozidla a všetkých s tým spojených služieb. V súlade s touto snahou predstavila značka SEAT Live Store, priekopnícku platformu, umožňujúcu užívateľovi detailný virtuálny pohľad na auto.

SEAT chce tiež koncentrovať vývoj svojich služieb na nové ekosystémy mobility, aby tak odpovedal na nové výzvy v oblasti mestskej infraštruktúry, dopravných systémov a samotných vozidiel. Príkladom tejto snahy je podpísaná dohoda medzi spoločnosťami SEAT a Conector o predstavení startupovej firmy, zameranej na automobilový priemysel a mobilitu, v Barcelone v CARNET urban mobility research centre.

SEAT, silný a pripravený na svoju najväčšiu produktovú ofenzívu

Digitálna premena spoločnosti nastáva v čase, keď SEAT konsoliduje svoje finančné výsledky, a chystá sa na svoju najväčšiu ofenzívu nových modelov. SEAT sa vyvíja smerom k udržateľnej profitabilite a očakáva zakončenie roka 2016 so ziskom. Spoločnosť zaznamenala v prvom polroku 2016 operatívny zisk 93 miliónov eur, čo je o 77 % viac než za rovnaké obdobie minulého roka. Popri tom sa predaj značky zvyšuje už vo štvrtom roku po sebe s 277 000 dodanými vozidlami do augusta tohto roka. Počnúc novým modelom Ateca, predstaví SEAT ďalšie nové modely v nasledujúcich rokoch - modernizovaný Leon, piatu generáciu modelu Ibiza a nový SEAT Arona.